Thursday, March 19, 2009

Mousetraps!


My Princess- who has INFINITE wisdom, tells me that mouse traps are terrible - messy and noisy and cruel - so what does she suggest? She suggest those sticky strips - the kind mice walk unto and get stuck and die, often stuck to these strips by their noses. Oh yeah Princess of infinite wisdom, really humane.


9 comments:

shane rocket said...

eeewwhh--
Thanks for the good words. needed it!
tomorrow has to be better. !!! :)

Propane Amy said...

LMAO. Oh she will change her mind when she finds the mouse stuck to it. Or worse yet, step on it with mouse stuck in it.

YEAAAAAAA I'm a follower now!!!

Jude said...

If those little critters would only stay outside.......

Tina-cious.com hates word verification said...

OMG THAT IS HORRIBLE!! Ackkkkk!

:::running away::::::

Dawg said...

Awww poor thing. I would prefer a quick death!

VeganBattleBot said...

Have you seen Willard? There's a scene where the main character unsticks a little rat from one of those glue traps with olive oil. Later they become friends and the little white rat is named Socrates. It's frickin' cute stuff.

lesbo said...

ack!
those sticky traps are yucky!
not that snap traps aren't but.. lol

i live in a small apartment in the middle of a vineyard for a few months, right as it was turning from fall to winter. i got damn near bombarded with mice and had lots of snap traps set up. i'd hear them going off all night long. so not pretty!

Monkey Outlaw said...

LOL so we all have issue with these little demons!

I didn't elaborate on my attempt to free that mouse.... I am still trying to block what happend out of my own mind. Let's just say that there is now glue all over the front porch ...and well the mouse and all parts of his body are in the bushes!

Dawg said...

roflmao monkey